Hey click me..

Saturday 5 March 2016

Lain- Lain Aloe Vera Gel; Aloe Berry Nectar & Aloe Bits and Peaches




Selain daripada Forever Aloe Vera Gel, terdapat juga minuman berasaskan gel aloe vera yang diperkaya dengan perisa semulajadi yang lain dan dirumus khas untuk membantu meringankan masalah-masalah kesihatan yang lain.

1. ALOE BERRY NECTAR (KOD PRODUK 1104) - Harga RM90.00*



Selain daripada gel aloe vera, Aloe Berry Nectar (70% Aloe Vera dan 30% epal dan kranberi)gf4 mengandungi perahan epal dan kranberi (cranberries). Khasiat gel aloe vera di dalamnya, kaya dengan vitamin, mineral, enzim dan asid amino di dalamnya mampu membantu merawat penyakit, jangkitan kuman dan sistem penghadaman. Ia juga mencantikan kulit dari dalam. Perahan epal dan seratnya pula membantu mengekalkan kesihatan dan menurunkan kadar kolestrol, menyeimbangkan tekanan darah, menghalang dan merawat kanser usus.



      Epal juga tinggi dengan vitamin C, B6 and K dan potasium, magnesium dan mangan. Fitonutrien dalam epal juga membantu pengaliran darah dan mengawal kandungan gula dalam darah kerana ketinggian kandungan falvonoid dalam epal melambatkan enzim yang menukarkan karbohidrat kompleks kepada gula. 

     Buah kranberi pula tinggi dengan Vitamin C, E, K, B5 dan B6. Buah kranberi juga mengandungi proantosianidin, sejenis antioksida yang membantu mengelakkan penyakit jantung dan kanser. Ia juga sangat bagus untuk membuang toksin daripada badan dan membantu menjaga kesihatan sistem kencing. Kajian terbaru juga mendapati bahawa kranberi mengalang pembentukan batu dalam buah pinggang, membantu pemulihan serangan strok dan menghalang kanser.


2. ALOE BERRY BITS N" PEACHES (KOD PRODUK 1105) - Harga RM90.00*



Selain daripada ia mengandungi khasiat gel aloe vera, rasanya lebih sedap dengan cebisan-cebisan buah pic yang dimasukkan sekali - sangat digemari oleh kanak-kanak. Minuman ini sangat sesuai untuk meningkatkan sistem daya ketahanan badan (imuniti) dan membantu sistem penghadaman.


     Buah pic adalah sumber yang sangat kaya dengan Vitamin A & potasium. Ia membantu menjadikan kulit sihat dengan kompleksi yang lebih baik. Penggunaan pic sangat membantu dalam penyingkiran cacing dari saluran usus. Ia juga kaya dengan vitamin A,  buah pic membantu mencegah kanser dalam organ-organ dan kelenjar dengan tisu epitelium. Buah pic terdiri daripada lebih daripada 80 peratus air dan sumber serat pemakanan, menjadikan ia pilihan yang baik untuk mereka yang cuba mengurangkan berat badan dan mengurangkan sembelit. 

    Beberapa penyelidik mendapati bahawa antioksidan dalam buah pic membantu merencatkan perkembangan sel-sel tumor. Buah pic juga mempunyai kesan julap kecil dan kesan diuretik yang kuat dan dengan itu, adalah disyorkan kepada orang yang mengidap penyakit sendi dan gout.

Memakan buah pic memberi manfaat kepada individu yang mengalami penyakit berikut:

Asidosis, Anemia, Asma, pundi kencing dan batu buah pinggang, Bronkitis, Sembelit,
Batuk Kering, Gastritis, Tekanan Darah Tinggi, Nefritis, Masalah Penghadam



Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan,
wassap Hana 019-9770326

Hana
Supervisor at Forever Living Malaysia
hananiena@hotmail.com
Facebook: Forever Living Malaysia

1 comment:

  1. I’ve been absent for some time, but now I remember why I used to love this blog. Thank you, I will try and check back more frequently. How frequently you update your site?
    aloe vera gel

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...